04 november, 2008

Jag hatar vinter..

FY SJUTTON VA KALLT DET ÄR I LÄGENHETEN NU!!!!!
Skulle helst inte vilja ta av mig dunjackan nån gång under dagen. Jag hatar vinter.

Eftersom Myrphy and Nye tyvärr har stängt så jobbar jag nu på Miss Sixty. Mer information blir det inte idag! Så det blir spännande att se vad som händer framöver... ;)

Vårt internet vill ju som vanligt inte fungera på min dator, så jag har snott Majsans för en liten stund! (Tack Malin!) Dom är och tränar.. och jag försöker bara hålla mig frisk så jag får låta bli! Så trött på det här nu! Blähä! :) Får satsa på vitaminkickar den här veckan tror jag! :P

Nu ska jag åka upp till min älskling, där är det mycket varmare! :)
So long!

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Oh Miss sixty låter ju inte helt fel det heller minsann =)

Anonym sa...

Kan verkligen se dig med dunjackan på med blåa läppar och hackande tänder :P Synd att det stängt, men Miss Sixty låter ju grymt roligt! ta hand om dig, puss o kram

Anonym sa...

varför stängde murphy? Vad kommer hända med kläderna osv? utförsäljning??