13 november, 2008

Kaffesug & M60

Tack Louise før att du ær min ræddare i nøden! <3
Behøver jag ens sæga att hon væckte mig imorse, och utan hennes insats hade jag fortfarande legat i sængen, herregud - jag klarar mig inte på egen hand! haha! :)

Vore gott med en latte nu med, men får hålla ut en stund till.. :S Nu væntar jag bara på att dan ska ta slut. Vilket den ændå aldrig gør. :( Så ær det en fredag att ta sig igenom imorgon, och sen en lørdag... men då tænker jag sætta ner en fot och med bestæmda steg gå en timme tidigare från jobbet, før jag ska banne mig med bussen hem i helgen. Som vanligt, men det ær liksom det jag væntar p å hela veckan, att få komma hem! Puh.

Mm, så ær det...

1 kommentar:

Alexandra sa...

Vet du vad det bästa med dig är? Att du alltid är så jäkla glad och positiv. Jag äskar positiva människor & det finns väldigt få sådana. De flesta människor är faktiskt av motsatt karaktär. Neggro och gärna gnäller - men inte Julia inte. Åh vad det är underbart med människor som dig. Gnäller bara när det är befogat - därför hoppas jag evinnerligt att du snart hittar ett jobb som känns lite roligare smulan, att du slipper gå runt och inte triva. Jag vill ha glada, positiva, spruddlande, underbara Julia! För det är du.

Det här skall du ta som en komplimang. Jag tänkte faktiskt på det här igår när jag och min mamma pratade om folk som bara gnäller. "Julia, hon gnäller då aldrig, hon är alltid sådär positiv och glad som man önskar att alla människor i alla fall kunde vara en gång om året.

Du är fin <3