30 juni, 2009

On tour in Oslo

En ledig dag resulterade i en tur till Oslo. Passade på att åka med Linus som ändå skulle åka och jobba. Det blev massa strosande i stan tillsammans med Majsan. En tur till Sköyen för att hälsa på Louise på Shu's. Det blev ett par flip-flop's med hem. Och världens sötaste lilla väskhållare i present från Louise. :) Tack hjärtat! En mysig dag med mina favorittjejer i Oslo helt enkelt! :)


03.45 åkte vi iväg mot Oslo
(lider med min prins som gör det här varje vecka!!)

6.00 kändes som lite väl tidigt för väckning. Så jag köpte mig en latte och plockade fram min bok, äntligen har jag läst klart den! :) Kanske en nytändning på läsfronten!? :)



Majsan var ledig på dagen och joinade mig i en promenix genom hela stan.
Bogstaveien, Slottsparken... (turistbild = ett måste!)

Ridande poliser på Karl Johan


Majsan på Karl Johan

Vi slutade vår promenix vid Operahuset! Mäktigt!





1 kommentar:

Malin sa...

Sååååå kul att du kom hjärtat!!! :D Woohooo Massa mysss!!! Saknar dig redan!! Pusss