04 juli, 2009

Lugnet innan stormen

Linus och jag tog en sväng till Karlstad igår em för att inhandla lite byggmaterial! Det blev såklart en tur till IKEA också, för vi skulle ju ändå inte ha något!! Men väl där insåg vi att en upprustning av badrummen inte skulle skada, så vi fick med badrumsskåp, hyllor, handdukar och andra små godsaker! ;) När vi var färdiga med pysslandet kände jag för att stanna där, lääänge! Det blev så fint, både uppe och nere! ;) Operation badrum är nog klart nu! ;)

Ikväll är det servering som gäller, på ett bröllop. Förstår egentligen inte vad jag gett mig in på. Ca 100 pers ska käka 3-rätters och dricka massa vin & öl... puuh. Och hälften är danskar... Herregud, hur ska detta gå....!?

Nåja, nya byxor är iaf inhandlade för kvällen, och hon på JC ska ha all cred för bra säljsknep iaf! Haha! Trots att jag kan alla dom där fick hon mig att gå därifrån med ett par dubbelt så dyra jeans som jag planerat (men också dubbelt så snygga, i know!) Får passa på att unna mig saker nu, när studentlivet börjar lär det väl inte bli mkt sånt! ;P

Ikväll är det som sagt bröllop och imorgon är jag ledig! Sen väntar 3 veckors jobb, every day!!! Wish me luck! Nu; no more tjat. Ska ut på trappen och läsa näst sista Läckberg (läste ju ut sista häromdan, Julia = oordning!)

Inga kommentarer: