15 juni, 2009

Ännu en dag i paradiset!

Helgen har spenderats på Gruppboendet (25 tim -fre-sön). Har bara vart hemma och sovit känns det som. Men det ska väl bli gott när lönen dimper in! Idag tog jag mitt andra jobb och gjorde några timmar på Statoil istället. Omväxling förnöjer verkligen. Och Statoil ligger ändå varmast om hjärtat! Det är riktigt kul, nästan jämt!

Annars har dagen vart som alla andra måndagar. Linus gick upp sådär overkligt tidigt (03.15) och jag fortsatte tack och lov min skönhetssömn några timmar till. Fick tacka nej till jobb för att jag redan skulle jobba kvällen (är inte det typiskt!?) Sen blev det hemfärd till Djupviken, där Elin kikade in på en kopp kaffe! :)

Morgondagen ska spenderas med dammsugaren och dammtrasan tror jag. Har en del att fixa med. Och så hittade jag säkert 10 böcker som jag börjat läsa, men aldrig läst klart... puh. Får ha några timmars racerläsning mitt på dan tror jag! Det gör nog susen! ;)

Eller nej, jag ångrade mig! Jag ska plugga på delegationsprov! Har fått provtid på onsdag och jag måste verkligen klara provet! Wish me luck!

Så.. nu undrar jag bara;
Vad händer på midsommar för mina kära läsare?! :)

1 kommentar:

Elin Isacsson Schiller sa...

Fredrik och jag ska till hans bror Daniel, några av de andra bröderna kommer också. Vi ska ha knytis! <3