16 juni, 2009

Karlstad nästa!

Det krävs ett inlägg för att fira; jag har fått lägenhet i Karlstad!!!! (om jag inte har några spöken i garderoben vill säga, och det tror jag inte att jag har!) Så från och med 1 augusti är den MIN! ♥ Nu är det bara ett litet sött brev från KAU som fattas, sen är allt klart och klappat!
Snälla gode Gud - Gör så jag kommer in! :)

Nu är det verkligen dags för mig att börja plugga på delegationen, har 100 saker jag hellre skulle göra just nu. Bara bita i det sura äpplet - för imorgon är det dags! Puh. (bäst att värma upp inför hösten, känner redan hur min "det-tar-vi-sen-gen" börjar vakna till liv igen!!)

1 kommentar:

Elin Isacsson Schiller sa...

Hahahahaha! TRO MIG, det kommer vara lika dant som på högstadiet och gymnasiet... i början är man hängiven... men sen går det urför.. ;)