06 juni, 2009

6/6, Nationaldagen

Igår var jag riktigt hurtig, skuttade upp kl nio, städade hela huset och bakade Scones... Där samlade jag på mig vuxenpoäng för hela juni iaf! Precis när mina scones var klara kom Elin på frukost & kaffe! Kvällen spenderades på Statoil och så hade den dan gått! ;P

Idag är det Nationaldagen, och det är ju inte lika galet som det är i Norge minsann. Tur det, för jag känner verkligen inte för att springa runt i folkdräkt och sjunga nationalsången! Istället har jag noll planer för dagen, är ledig och det är inte fel! :) Imorgon blir det jobb, 7-17, på Boendet. Så jag hoppas solen kikar fram snart så man kan njuta av den idag! ;)

Nu får det nog bli en sväng hemåt, införskaffa lite jordgubbar och mysa på altanen, i think! ;)
So long! :)

3 kommentarer:

Jeanette sa...

inte national dräkt?? vad är de du säger?? tänk dej en rikgit ärtemark och djupviken dräkt ojojo..
ja jag ahr funderat på att dra mig tillbaks hit för de finns nog itne mkt för mig i kstad tyvärr=(
tihih

Elin Isacsson Schiller sa...

Hej gumman!
Kan inte du bara säga till mig lite snabbt hur du jobbar på tisdag? SKa ner då och lämna syster vid bussen. Fika? ^^

Alexandra sa...

JUST DET! Nationaldagen. Den glömde jag bort haha ;)