23 juni, 2009

Ännu en dag i paradiset!

Tror det får bli min standardreplik, det här är verkligen paradiset!
En alldeles perfekt dag i solen, med kusinvitamin, båttur på Ärtingen och middag på kvällen!
Ja, ni ser ju själva!

Världens finaste Elin i gräset.

Rävnäbba
(Ormnäbba hade dock passat bättre, då det verkligen är mer ormar än rävar där! Påvägen dit mötte vi en orm, inget jag berättade för Elin... då hade hon aldrig följt med mig!)

Jens i båten!

Jag älskar sommaren! :)


Djupviken, home sweet home!


Rosellmagasinet med Bilbolaget/Statoil var inbokat på kvällen. Supergod mat & gott vin. Satt i kortärmad hela kvällen och det var ljuvligt! :) (Hoppas på fler såna kvällar!) Vi pratade roliga saker som hänt genom åren och saker vi minns... Roliga kommentarer, händelser och intriger. Statoil är verkligen toppen. Det är fart och fläkt och alldeles underbara kollegor. Hur ska något annat någonsin kunna toppa detta undrar jag? Känns lite sorgligt i hjärtat att veta att detta VERKLIGEN är sista sommaren. Hmm...
Vill ju inte stå på Statoil resten av mitt liv egentligen. Men OJ va roligt det har vart, ända sen första dagen! :) Kommer verkligen sakna mitt Statoil till hösten...... ♥

3 kommentarer:

Emma sa...

Hur lyckades du komma före mig med bilder...?? Inte för att jag har så många men... Ja det var verkligen trevligt. Tråkigt att vi inte gör sånt oftare bara... Kramar

Alexandra sa...

Jag är absolut nyfiken. Jag är alltid nyfiken haha. Klart jag kommer! Och du måste komma och hälsa på mig också massor - deal? PUSS!

Emma sa...

Det får vi satsa på, äta ute i det gröna är inte helt fel =) Får planera in något.