03 juni, 2009

Murphy and Nye


Oslo varade inte så länge för min del. Men jag hann med att bli kär i ett nytt märke - Murphy and Nye. Nu ligger det väldigt varmt om hjärtat! Tur jag har mina plagg i garderoben, en liten tröst iaf! De sista dagarna har jag verkligen vart sugen på att se vårkollektionen av M&N. Hade vart riktigt nice med en ny garderob! Men om man vill ha märket nu är det bara att åka till Köpenhamn och inhandla till fullpris! :) Vore ju inte helt fel att åka ner och kika... Hmm... :) Tål att tänkas på.... (behöver bara en saftig lön först!)

Min vinterjacka (som är på bilden) får hänga där och vänta i garderoben tills det blir minusgrader igen. Det är absolut mitt bästa köp någonsin. Eller ja, köp och köp. ;)

Lägenheten i Oslo är iaf gone nu. Tjejerna har flyttat till en ny, lite mindre lya, på samma gata! Måste hinna med en tur till Oslo nu i sommarvädret med, får bli lite längre fram. Måste ju kika på nya lägenheten, hälsa på Louise på Shu´s och titta till Majsan på nya jobbet. :) De andra tjejerna kommer ju hem snart, gott! Det går iaf bra för mina tjejer, det är då ett som är säkert! ♥


Update: Fick reda på att M&N har stängt i Köpenhamn också. Hela Sixty i Danmark, Norge och Sverige... Boring. Blir till att åka till Italien istället kanske!? :S

Inga kommentarer: