09 juni, 2009

Prinsesstårtor och födelsedagspappor

Pappa på födelsedagen;
- Är det 58 jag fyller nu?
- Nej det är bara 57!
- Åh, va bra! :) Ett år tillgodo alltså!

10 poäng till pappsen! Härligt att man har koll! :) Är proppmätt efter en god middag. Så nu får det bli promenix med mor & vovvarna. Kanske är detta starten på mitt nya nyttiga liv; var nämligen ute och gick igår med! Yey, det tar sig!! :) Bara resten av veckan kvar sen! :) (Typiskt bara att det ska bjudas på tårta när folk fyller år [när jag verkligen försöker leva sunt!], men ok då.. en liten prinsessbit ska väl kunna slinka ner utan att det märks!! Tss! :)

3 kommentarer:

Elin Thor sa...

Hej! Jag har startat en ny bloppis där det kommer ut massvis med annonser med kläder under flera veckor nu, det ligger redan flera plagg ute :) Kika in vettja, du kanske hittar någonting du kan fynda? http://elinsbloppis.blogspot.com/ Ha en trevlig kväll! :)

EmmaEriica sa...

Hej!
Ville bara berätta att din blogg är jätte fin! och berätta att jag har en fotoblogg med massor av bilder jag fotograferat. Senaste bilden är en solnedgångsbild med en lite överraskning. Kanske du kommer att bli rädd för den, men hoppas att du kan kommentera den. Hoppas att du gillar mina bilder jag fotograferat!

Lägg till mig på bloglovin om du gillar min blogg, vill du så kan jag lägga till dig också!

Ha en bra kväll!

Emma E.

Alexandra sa...

SÅ typiskt hans alltså haha