10 juni, 2009

Jo, men visst kan lycka köpas!

När man ändå är i Säffle kan man ju lika gärna åka till Karlstad... Och när man ändå är i Karlstad kan man ju kika in på Bergvik! Det kan vara så att man råkar kliva in på H&M när det är halva priset på redan låga priser! Och då är risken stor att man går ut därifrån med en påse eller två, och ett stort leende på läpparna! :)

När man ändå har kommit så billigt undan på H&M är det lika bra att kliva in på MQ, och råkar det nu vara så att det är 50% där också, är det möjligt att man går ut därifrån med ännu en påse, och är ännu liiite gladare! :) När man är i farten kan man ju kika in på Gina också, och slänga med något passande! :)

Detta är just vad som händer idag. En Julia, en Elin kom hem lite lyckligare, och lite fattigare. Fast den här gången var det knappt att det syndes på kontot. Rea är allt himla trevligt, speciellt när de rear ut sommarkläderna... fast sommaren inte ens börjat! WE LIKE! ^^

Det blev lite färg, lite sommarklänningar, lite t-shirts, shorts och något basic! Hur bra som helst. En snabbis på Ikea hann vi med också, och jag har faktiskt aldrig gått därifrån med så mkt grejer för så lite pengar heller. Jag har verkligen inte slösat idag! ;)

Nu tror jag att det får bli en kopp blåbärsthe (köpt idag!!!) och sen blir det till att sätta på de sista avsnitten Sex and the City, liksom för att avsluta dagen i shoppingens tecken!


4 kommentarer:

Alexandra sa...

SHOWROOM TACK!

Emma sa...

frokenangel.kimajo.com (inte www före) Där kan du kolla in smyckena.

Emma sa...

Lite olika tror jag men det armbandet jag köpte gick på 85. Halsband ligger på runt 150 tror jag. Det kan du mejla och fråga när du vet vad du vill ha. Kramar

Emma sa...

Mejladressen står på flik 12 längst upp. Tror att jag ska beställa ett halsband med hjärta till min kusin med hennes barns namn på. Kanske även något till migsjälv =)