23 mars, 2009

Sökerutbildning.nu

Helgen blev allt annat än lugn... Har jobbat massor istället för att ligga i soffan och slappa! Ser väldigt bra ut i min kalender nu, 4 pass på 3 dagar = Well done, Julia! Det blir gott när lönen kommer de! Och nu ska jag verkligen spara mina pengar (fast först ska jag och kusinvitamin på shoppingtur! :)

Nu försöker jag klura ut vad jag ska söka för utbildningar. Har bestämt mig för första valet. Högstadiet. Svenska. Eller Idrott. Båda så småningom tror jag. Men OM jag nu inte kommer in till hösten tänkte jag söka några distansutbildningar, liksom bara för skojs skull. Men vad?! Finns ju massa roligt, men då krävs det oftast nån utbildning först. Och ska jag läsa något bara för att det är kul, eller för att jag har användning för det? Hm, måste prata med en expert tror jag.
Får fundera på detta några dagar!

Nu ska jag göra mig iordning för att bege mig till Statoil där kvällen ska spenderas!
So long!!

3 kommentarer:

Elin sa...

Hej!
När kan du följa med mig på shoppingtur? Jag kan på fredag denna veckan. Har tydligen fullbokad kalender fick jag se. Lördagen kan jag med. Kram Elin

Anonym sa...

hej sötnos.. jag kanske är hemma trots allt på onsdag kväll :) ja ge linus mitt nummer så ska vi nog lösa det hela. var gott att prata med dig förut!! i big miss you and need you!! och om du vill och kan får du ha påskafton och borås i bakhuvet det var ju så längesen vi gjorde ngt bara du och jag :).. pusspårej min bejb!

Alexandra sa...

Vafasen, om du vet vad du vill bli (och inte skulle komma in på det i år) så sök något roligt i de andra valen tycker jag och chansa på att komma in nästa år på lärarutbildningen. Livet är för kort för att inte göra roliga saker, right? Vad har du tittat på för distansubildningar? Något speciellt?