31 mars, 2009

Sick and tired

En trött Julia och en pigg mammis begav sig till Karlstad på eftermiddagen. Unnade mig iaf en ny flaska av favoritparfymen! Min gamla var verkligen jätteslut!

Nu är det bedtime för fröken här. Har varit jättetrött idag.. Hoppas det inte är mer baciller som är i farten - har så det räcker tycker jag! Men tyvärr ligger min kära broder som aldrig är sjuk, i hög feber nu... Hoppas jag slipper - har inte tid med det!! Imorgon vankas kvällsjobb på gruppboendet! Får akta mig så jag inte blir lurad där imorgon, tss! ^^

Neej, sängen nästa!
(Ska försöka komma upp tidigt och gratta nån som betyder väldigt mycket! Tänker nog somna om efter det igen, men ändå!)

5 kommentarer:

Emma sa...

Gumman, hörde du var sjuk. Stackare, hoppas du mår bättre fort. Massa Kramar!

Emma sa...

Gumman, hörde du var sjuk. Stackare, hoppas du mår bättre fort. Massa Kramar!

Emma sa...

Blev två ja.. Inte riktigt meningen..

Alexandra sa...

KRYA PÅ DIG GUMMAN!

Jeanette sa...

teckenspråk min älskade vänn du vet när vi lärde oss hur kamrat var vi tyckte de var kul när man slog ihop händerna=)