18 mars, 2009

Baciller all over!

Det kliar i halsen, jag hostar fast de inte går och förkyldningen jag dragit på mig ska vi inte ens börja prata om! Längesen jag va såhär förkyld nu ju.. Buh. :( Nu ska jag iaf fortsätta min nya nyttiga trend. Ska plocka med mig apelsiner och c-vitamin upp till Elin - hon har nämligen lovat att bjussa på kaffe!

I eftermiddag är det barngympa igen, får hoppas jag känner mig lite hurtigare sen - kan nämligen behövas lite energi dom där timmarna! Ooohh... wish me luck!

XOXO
_______
Det blev ingen date med Elin, det blev sömn istället. Och när jag vaknade hade jag feber. Mycket också. Usch. Så det blev ingen gympa för moi. Var nere och öppnade till kidsen så får dom leka bäst dom vill idag.. bara det var världens kraftansträngning - tur jag inte fick för mig att stanna, hade aldrig orkat!
Har sovit mest hela dan. Har proppat i mig lite alvedon nu på em, hoppas febern försvinner. Buh. Nu ska jag äta den sista glassen och krypa ner under täcket igen.

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Det kommer gå toppen vännen! Heja, heja!

Elin sa...

Du får krya på dig Julia. Du får komma upp i helgen om du inte ligger i feber då också. Då har vi fått in vit varorna. Kram Elin

Anonym sa...

Hihi.. jooo de e klart du gör gumms..:P Pusss på dig!