23 mars, 2009

For you...

Har jobbat hela kvällen. En kopp kvällste med Elin därefter. Dom gör om i köket och det kommer bli ruskigt fint när det är klart! Kommer åka dit bara för att spendera tid vid deras underbara köks ö!

Har pratat med älskade Ogg i kväll med, saknar att ha henne nära, saknar att prata med henne ofta. Men när jag väl får chansen värmer det länge. Hon är guld min Ogg, min pir när det stormar! Önskar vi sågs oftare.... ♥

I give to you; John Mayer - Heart of Life;

Om ni har några minuter över och känner för ett gott skratt, eller flera. Är mitt tips att besöka denna blogg. Han skriver inlägg om hans galna jobbansökningar! Funny, i promise! :)

1 kommentar:

Alexandra sa...

JAG SAKNAR OCKSÅ DEN KVINNAN! Svårt att göra något annat liksom, right? Hoppas jobbet gick good & var funny! PUSS PÅRREJ!