01 mars, 2009

Bus

Anders och jag njuter av solen!
(och här har du btw min M&N-jacka Alexandra!)

5 kommentarer:

Elin Isacsson Schiller sa...

Var är detta någon stans? Känner inte igen det! ^^

Alexandra sa...

Jag tänkte på precis samma sak som Elin haha ;) Kul att få se din jacka in action btw! Men jag skall väl inte klaga på att det tog lite tid med tanke på att jag never ever postar pics på mina buys. (Såhär i efterhand vågar jag inte, jag skulle överbelasta bloggservern ifall jag gjorde.... med tanke på att det blivit en del saker under detta halvåt haha... gud jag fick nästan (NÄSTAN) ångest när jag kikade in i min garderob förut. Det är tags och nyttnyttnytt överallt. Högt och lågt. Jaja....)

Pratade med Benjamin här om dagen också. Han berättade att du kastat en rock ring på hans näsa men att han inte var rädd för att gå tillbaka. Han tyckte det var kul att ha dig som fröken. Hihi. Söt.

Hoppas helgen varit bra!

PUSSIS!

Alexandra sa...

Aaaaahaaa, då är jag med. Störande sådär när man inte vet vart en bild är tagen fast man borde vet det haha^^ men nu är jag med minsann!

Haha jajamensan det får du ;) får ta mig en snack med honom på onsdag och se om du varit snäll mot honom ;)

Puss!

Alexandra sa...

Ja, eller hur. Jag älskar meningen i rubriken. Ingrid fick en ram av en av våra vänner här där den meningen stod på. Värsta passande liksom....och det stämmer ju så väl. Det är så man får försöka se det! Hoppas allt är bra med dig. Pussis!

Alexandra sa...

Jajamensan, nu när jag tittar efter är det klart jag känner igen mig ju. Huset i bakgrtunden går ju inte ta miste på. Vajsing i hjärnan den dagen bara I guess ;) PUSS