30 mars, 2009

Inventering

34 st, á 53:-
15 st, á 156:-
2 st, á 149:-
102 st, á 2:-
Baaaaaah!!

Efter den här dagen är jag värd ett betydligt högre mattebetyg, ska ta ett snack med vår gamla BeigeJan och se om det går att ordna!! Idag har det blivit 12 timmars räknande på Statoil, inventering. DET kallar jag hurtigt! :) Gott att timmarna är gjorda! Känns riktigt skönt nu!

Ser ut som en riktigt behaglig vecka, en del jobb, och en del ledighet! Alldeles lagom, I like! ^^ Ska försöka se igenom Sex and the City-boxen (de du Louise!)

Min Ogg kommer hem i slutet av veckan, vilket jag ser fram emot! Hon saknas här, min Ogg! Ser inte fram emot själva anledningen till att hon kommer hem, men jag hoppas det blir vackert...



Jag hoppas på sol imorgon, så jag kan inviga mina nya uuuuunderbara träningsbyxor! NU ska jag börja träna folk's, nu har jag ju snygga träningskläder iaf! Nu är det bara ännu mer snö eller storm som kan stoppa mig! (NÅDE DIG GUD!! om du ordnar så det blir dåligt väder imorgon!!!!!)
Nu ska jag bli slim till sommaren -09! Yey! :o)

4 kommentarer:

Majsan! sa...

Haha jaa beigejan kan jag inte säga att jag saknar.. haha men bättre betyg hade ju inte vare fel... =)

Majsan! sa...

Haha jaa beigejan kan jag inte säga att jag saknar.. haha men bättre betyg hade ju inte vare fel... =)

Majsan! sa...

Ops..! ;)

Majsan! sa...

Ops..! ;)