25 mars, 2009

Old pics

Va hos Elin på en kopp kaffe. Lyckades hitta gamla foton, kunde inte låta bli - utan var tvungen att låna med hem och scanna in på datorn! Har alldeles för lite bilder på Giddy, och så fick jag med några fler på köpet! ;)
Inte ofta jag bjussar på så många bilder på mig som liten. Så; Enjoy!

Här är vi väldigt kärvänliga. Min favoritvovve Båtsman, jag själv, kusin Elin och lillebror Jens. Faster Kajsa är med på hörnet! Hihi, var allt bra stolt storasyster där! ;)

Tror jag är ännu stoltare på den här bilden, min favoritpålle - Giddsan & Jag!
(Uuuusch va jag saknar henne ibland...)

Pappsen matar fåren! Lägg märke till den häftiga färgen på denna bilden (och den innan på giddy och mig! Elin är en jädra fotograf när det är dimma minsann! hihi!)

Pappas syskon; Leif, Lennart, Kajsa, Pappa och Tomas - och jag där i mitten! :)

En solig dag i Djupviken.
Elins Anja till vänster, jag i mitten och min lilla Basso till höger
(båda i Nangijala nu!)





2 kommentarer:

Alexandra sa...

adu! Det kanske är det som är problemet då? Att det är en norsk som sysslat med min deklaration? Äh, den där biten får revisorn ta tag i för jag förstår mig då inte på deklarationstermer för fem öre ;)

Har du fått din deklaration? Mumsiga pengar tillbaka?

Åh, vad himla kul med bilderna. Älskar "dimmbilderna" hur snygga färger som helst ju1

Puss!

Anonym sa...

den bästa bilden ja tyckte var den på Hans å syskonen för de kortbyxor hasse har på de bilderna är ja mkt intresserad av thihih=)