19 februari, 2009

Oh happy day!

En långsam start, och ett hejdundrande slut. Så kan man väl summera dagen. Efter en lång frukost blev det kaffepimpling hos kusinvitamin Elin. Faster Kajsa bakade nyttokakor (recept på Elins blogg!) och sen fick jag jättebråttom till barngympan!

Trodde det skulle bli en mjukstart där idag, men ack så fel jag hade! Jag rivstartade med att ha hand om båda grupperna (3-4 och 5-6 åringarna!) som tur var fanns det snälla föräldrar som hjälpte till! Blandade känslor att komma tillbaks, man blir alldeles rörd när ens gamla bråkstakeungar har växt och blivit små änglar, men givetvis nya energiklickar som tagit över! :) Saknar Jeanette som vet vad jag tänker innan jag hunnit säga det! Nu får jag lära mig att göra på ett annat sätt! Det är ju en utmaning-upp & ner, men i slutändan otroligt roligt! :)

Årsmöte för BGK blev det efter det. Och kvällen blev lång innan jag kunde hoppa ner i soffan här hemma. Fick precis ett mysigt samtal från min ögonsten som utforskade Oslos nöjesliv (läs: krogar). Imorgon kommer han hem; Jag längtar!

Djupviken

Imorgon blir det några timmars jobb på Träningsskolan på Bengtsgården. Ska bli så kul att träffa mina favoritkids igen! :) There's no place like Träningsskolan, så enkelt är det!

SO LONG! :)

1 kommentar:

Alexandra sa...

Haha söt du är. Det kommer vara helt underbart. Snacka om att man kommer uppskatta allt tiotusen gånger mer än vad man redan gör liksom. Utan Internet hade det minsann inte funkat, ingen tvekus om saken det inte! Hahah benjamin kom hem från gympan idag och berättade att han hade haft gympa med min kompis. Så söt. Hoppas du också hade kul, hihi.

Låter mysigt med träningsskolan i morgon. Hoppas du får en bra dag!

Puss!