24 februari, 2009

1, 2, 3, 4....

Ska försöka att börja dagen liiiite tidigare imorgon, så jag hinner med allt som jag skjutit på allt för länge... tex;

  1. Ordna så jag fyllt i alla timmar jag jobbat överallt
  2. Ringa om deligation (skulle vart gjort för två veckor sen)
  3. Ringa om "förflyttning till Sverige". Hur kul?
  4. Ordna med pengar hit och dit
  5. Planera barngympa inför eftermiddagen
  6. Städa min garderob

Nu gäller det att jobba gärnet igen, upptäckte till min inte alls stora glädje att jag måste betala ytterligare en månad till Elixia (för februari månad också) typiskt. Jag som inte ens tränat sen.. oktober? Nu är det iaf löst och jag slipper mindre trevliga brev och påminnelser från arga myndigheter i Norge. Dom vill jag ha så lite som möjligt att göra med. Orkar inte bråka med dom heller, för det slutar ändå inte som jag vill. Lika bra att betala och se glad ut. Hoppas det finns mycket timmar på mina ströjobb istället! :)

Inga kommentarer: