03 februari, 2009

OH HAPPY DAY!

Fick ett väldigt trevligt samtal nu under kvällen! Gissa vem som ska på introduktion mån- ons för att lära sig a new work!??
Just det - MOI! :)

Var verkligen vad jag behövde just nu, så nu håller vi bara tummarna för att det är många som tänkt va lediga alldeles jättemycket under våren! Och eventuellt passa på att bli lite sjuka också (vill ju inte önska någon olycka eller så, men det är helt ok för min del om ni tajmar in bacillerna nu ett tag framöver!)

Vi får väl se vad mycket timmar det kan bli! (PRAY FOR ME PLEASE! :)

(är så uppe i det hela att jag glömmer berätta vad det är för jobb; det är på ett gruppboende i Bfs. Extratimmar och inhoppande om ngn inte kan. Blir mer till sommaren också, förmodligen! Great!)

I'm THIS happy! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh Va härligt gumms..:D Låter kanon ju.:D GRATTIS! Hihi.. Hörs i helgen..:D Långfika..:D:D:D

Anonym sa...

Grattis!!! :D Så du kommer bli kvar i bengtsfors nu asså?

Anonym sa...

Så nu fattade jag =)
Vad bra att du får vara vikarie på 2 ställen... Behöver jag vara ledig vet du att det är dej jag ringer... Theo sitter här i mitt knä så denna kommentaren är ju från oss båda =)

Anonym sa...

låter väldigt bra kul grattis

Anonym sa...

Grattis snuttan!!

Anonym sa...

Men Julia vad är det jag läser, jag ska också vara på ett gruppboende i b-fors ;)