09 februari, 2009

First day at new work

Har haft en helt ok första dag at work. Det kan nog bli bra, när man kommer in i det. När man lär sig rutiner, lär känna alla och lär sig vart allt ska va! Men så är det ju alltid! Man känner sig ju alltid lite smått vilsen när det är ett nytt ställe, men verkar nog som att det ska gå hyffsat snabbt, tror jag. Två dagar kvar denna veckan, sen är det tomt i min kalender... Känns lite sådär, men det brukar ju alltid komma upp ngt...!

Men torsdag är en bra dag, för då kommer min älskling hem! Ett evigt längtande är vad det är! Men i helgen är det hjärtedagar som gäller (iaf en!), mys på hög nivå, god mat och massa TID. Tid tillsammans är det bästa som finns! :)

Nu ska här sovas, imorgon ska jag befinna mig på boendet kl 07.00. Puh. Måste lägga till; Sovmorgon är också bland det bästa som finns! (Nu får ni inte tro att detta var nån slags klagan, ikke! Är överlycklig för varje jobbtimme, bara påpekade - att det är gott att sova på morgonen! hihi!)



4 kommentarer:

Alexandra sa...

söta ni är tillsammans vännen!

härligt att komma igång med ett nytt jobb också även om du inte vet hur många timmar och sådär du får - alltid bättre än inget, right?

du får berätta mer när du jobbat :) om hur det är och sådär! nyfiken här borta du vet

PUSS SNYGGIS!

Anonym sa...

Hej!
Vad roligt att det gick bra på det nya jobbet. Jag tror att du kommer att få jobba mera där än vad du tror.

Vad ska du göra i helgen då? Kanske kunde hitta på något då.

Kram Elin

Anonym sa...

Tror att Lisa ville bli av med sitt pass på fredag så du kanske får jobba ett pass hos oss denna veckan i alla fall...=)

Anonym sa...

Jaaa de va väldigt mysigt gumms..:P Åhh mer blir de..:P Ha de kanon hemma.. Ses när ja kommer hem nästnästa helg..:P Hihi.. Love you!!! <333