11 februari, 2009

Julia... funderar!

Efter tre "gå-bredvid-dagar" är jag full av nya intryck. Mycket att lära och ta in! Men imorgon är det dags för ett riktigt pass! Lite krångel uppstår när jag inte har någon "deligation" (har inte rätt att ge ut mediciner), men som tur är har jag körkort, så lite nytta har dom ju av mig iaf! :) Ska visst kontakta vårdcentralen imorgon för lite mer information om det där, verkade inte helt omöjligt att fixa, (till min stora skräck - för det betyder massa ansvar!!!!)

Ska jobba på gruppboendet imorgon (7-15), och på lördag (7-17). Typiskt att det blev på Alla hjärtans dag när jag och L planerat mysdag! Men får väl kompensera med en mysig kväll istället, och en riktig sovmorgon på söndag!! Måste ju ta timmarna jag kommer över just nu, så det får helt enkelt bli så!

Det får bli allt för idag, har läst sekretesslagar hela veckan, så jag vette sjutton om jag ens får berätta vart jag jobbar! ^^ Nejdå, ska nog klara mig. Men det är ju faktiskt rätt viktigt att tänka på... speciellt i lilla Bengtsfors! ;P

Snart dags för lite sömn, ska skutta upp sådär jobbigt tidigt imorgon med! Men då går väl dagen förhoppningsvis fort! :) Och lagom till jag slutar har min älskling anlänt till trakterna! I like! :D


Kram på er!

6 kommentarer:

Alexandra sa...

Låter toppen vännen. Julia är tillbaka med ny energi! Det gillar vi. Hihi. Blev glad när jag såg att du uppdaterat bloggen - just slutat för dagen, sitter här med en stor kopp kaffe & lyssnar på lite soft musik. Perfekt! Hoppas du får en alldeles underbar alla hjärtans med pojkvännen din. Själv får jag fira den i goda vänners lag - men det duger rätt bra det med :) (man får ju intala sig själv det i alla fall när man inte har så mycket till val haha)

PUSS!

Alexandra sa...

Låter toppen vännen. Betalar du fortfarande på hyran i Norge eller? Då behöver du for sure pengar hihi, det är ett faktum!

Yeah, engelska är verkligen wonderful. Synd bara att jag inte insett det för än nu. Då hade jag haft ett litet bättre snitt som utgångsbetyg hihi ;) lätt att vara efterklok!

Det är bara fint med mig! Absolut. Inget att klaga på, haha.

PUSS!

Elin Isacsson Schiller sa...

Jag jobbar på två olika gruppboenden nu fast de har samma sköterska som jag fullständingt jagar för att på min delegering! :D Man känner sig ganska så värdelös när man inte har den. Känns mest som man är till besvär än nytta liksom. Lycka till älskling!!! *tänker på dig!*
(Jag lyssnar på Magnet NU!)

Anonym sa...

Hej vännen, hoppas allt är bra med dig. Har inte kunnat svara på din tidigare kommentar. Kommer inte riktigt ihåg vad du skrev, men du får gärna ringa om du undrar något. Det enda jag vill säga är att det är bra att göra högskoleprovet, då hamnar du i en urvalsgrupp till och har därför större %chans att komma in. Puh. Och du, du är utmanad ;P Puss och Kram

Anonym sa...

Grattis gumms på namstan..:D Hihi.. KOmmer på Torsdag! :D Puss

Anonym sa...

Hej Julia!
Ville bara säga grattis på namnsdagen!
Kramar från Ed
/Maria