26 februari, 2009

Jag hjärta books! :)

Idag blev det Åmål med Elin och Anders. Vi har haft en härlig dag i solen, strålande humör och galet mycket disco i bilen! Massa mys på Café XO och slutligen en liten tur i bokhandeln! Jag kämpade hårt för att motstå alla böcker, men gick ändå därifrån med en (Mias systrar, fortsättningen på Gömda och Azyl!). Ett framsteg mot sist år är det iaf... tänker inte ens skriva hur många böcker jag köpte på en alltför kort period! ;P Men dom är vackra! Alldeles underbara! :)


En bok måste man väl unna sig när det är bokrea iaf! Böcker är väl det charmigaste som finns!? Och jag SKA läsa ut alla snaaart...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad roligt, jag köpte faktiskt "Emma, Mias dotter" igår :) du får berätta hur den du köpte var så kanske jag måste slå till och köpa den också :) dom är ju så bra!

Julia sa...

Ååh, den har jag faktiskt inte läst än! Du får göra detsamma, berätta om den är läsvärd! :) Ska försöka ta mig igenom min i veckan, men bäst att inte lova något! ;P Tss! :) Kram kram!

Alexandra sa...

Mendu, bokmalen, hur många böcker är det det är nu? Jag tror jag bara läst två? Hmmm. Minnet är inte direkt på skafft. Du måste berätta om den var bra eller inte så får jag beställa med den med mammsi sedan när hon kommer hit ;) Så se till att ha läst den innan det ffs haha