14 januari, 2009

Jag ...

  • Har i stort sett tagit patent på Louises underbara fårskinnstofflor från Ralph Lauren! :)
  • Har druckit massvis med Actimel för att förbättra mitt immunförsvar de sista veckorna, men fortfarande inte lyckats hålla mig 100% frisk!
  • Försöker klura ut hur man lägger till nya roliga teckensnitt i word, men det vill sig inte.
  • Gleder meg (ursh, norska fasoner här) till att jag får spendera helgen hemma med älsklingen!
  • Är kär i min fina iopd som jag fick av älsklingen, underbart med musik i öronen igen! :)
  • Har börjat dricka kaffe på morgonen, gud så gott det är! :)

Ska klura ut ngt nyttigt att göra idag. I think i need that!

5 kommentarer:

Anonym sa...

försöker lära mig att dricka kaffe utan massvis med socker och mjölk! :) Går dock inte å bra! Haha, Har du fått jobb än i norge då?

Elin Isacsson Schiller sa...

Jag vet hur du får in fontar! ^^

Elin Isacsson Schiller sa...

Gå in på sidan 1001 free fonts och klicka på den knappen där det står ladda "ner till windows". Sen när du ska öppna den filen så är det ett blixtlås på den och då måste du högerklicka och välja "extrahera alla". Då öppnas filen i en NY mapp med SAMMA namn, unzippad! :) Öppna i ett annat fönster Den här datorn - C: - Windows - Fonts. Nu bör du också ha öppnat den unzippade mappen och se en ikon "TT" som har samma namn som typsnittet/fonten, dra den in i Fonts mappen som du öppnade i det andra fönstret. Voila, den finns att hitta i Word, paint, allt! ;)

Jag älskar dig med! Vet inte vad jag hade gjort utan dina ord! <3

Anonym sa...

Haha bra julia! håll dig till svenskan tycker jag. det är allt bra mycket finare än norskan iaf haha

Anonym sa...

Actimel är den bästa vännen :) Godaste starten på dagen, haha. Puss & Kram