04 januari, 2009

2009

Nyår spenderades med min älskling. Först var vi på middag hos Mikael och Ann- Louise, tillsammans med Madde, Veronica och Jens (inte min bror!) Efter en supergod middag och en trevlig kväll kom Elin och hämtade oss, vi hann precis dimpa in hos familjen Sandegärd, hugga tag i ett glas champagne och skåla när klockan slog tolv! :) Hade en riktigt härlig kväll! :)



Jens & jag // Kajsa, Elin & jag


Mammsen & jag // Bengt


Linus, Elin & Kajsa // Madde


Vid bordet! :)





Linus och Jag <3



Puss & Gott Nytt År!



Helgen har spenderats hos Linus, sovit gärnet, myst framför tvn och lagat suuupergod mat! Vilken dröm. Nu blir det svårt att ställa om! Har iaf skrivit nytt CV nu, så i veckan måste jag till Oslo och söka nytt jobb, har ingen lust - men som sagt; det måste göras! :P


Linus & Tikka <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får ett riktigt bra år 2009!:)

Anonym sa...

JAG HAAAAR svarat..i min blogg..;)

Anonym sa...

hihi vikket sött kort :) och många fina från nyår också :)