06 januari, 2009

I'm back!

Igår ringde klockan innan 4, då var det dags att köra älsklingen till Bfs för vidare åktur till Oslo. Jag åkte hem för att sova några timmar till, hann nätt och jämt lägga mig innan Emma ringde (4.30) och berättade att hon blivit sjuk, så kl 6.30 var jag på jobbet för att ta hennes pass! GUD SÅ GOTT ATT JOBBA IGEN! Jag hade blivit helt förslappad innan den här veckan började! Men nu är jag med igen! Har jobbat idag med, och imorgon blir det långpass! Kanske finns en chans att jag får ihop lite pengar till hyran ändå! :)

Ska njuta av en varm kopp choklad här och läsa om Jonas Gardells konflikter i tv och allt annat bra han gjort! Han är min idol, shit va bra han är! :)

"– Jag är lite italiensk, eller som jag brukar säga: jag är en Kalle Anka-typ.
Jag börjar kvacka högt, hoppar upp och ner och fjädrarna ryker när jag blir arg –
och det är inte säkert att omvärlden förstår. Det är inte det jag är stoltast över med mig själv, men alldeles snart är jag en snäll Kalle Anka igen.." /Jonas

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi hej sötnosen min :) skall behålla stövlarna åt dig så de kommer på 70% :) hihi.. Åh ja jonas gardell är bäst bäst bäst i världen!!! .. :) i miss you babe!!!

Elin Isacsson Schiller sa...

Tack min älskade vän! Du är den underbaraste som finns! Är så lycklig för att vi fortfarande har kontakt! Din mamma hade sagt att du tyckte att jag var finare än någonsin och att jag såg ut att må bra nu! ^^ Det gör jag verkligen!! Jag blev så lycklig när jag hörde att du lagt märket till det.. Jag är också så glad för att du har din pojk! Jösses vad ni passar ihop... att du äntligen är lyckligt kär och att det inte är kompicerat! Det hoppar i hjärtat på mig då!

I love you darling sister! <3