29 januari, 2009

En aktiv Julia igen!

Igår var en alldeles otroligt konstig dag. Ni vet, en sån där dag när man gör saker... och så en liten stund senare kommer hjärncellerna springande och skriker "neeeeej!!!". Och så inser man att man gjort jättefel! Aja, ingenting som inte går att lösa iaf, som min snälla kollega Emma säger! ;) (tur jag har henne när det krånglar, och lilla Anna med, mina livlinor! haha ^^)

Hoppas att det går bättre ikväll! Nu borde jag ju ha kommit in i rytmen igen! :) Jag är bara ledig på söndag denna veckan, kan det bli bättre än så eller!? Weho! :) Gud måste ha hört mina böner, iaf har tjejerna på Statoil gjort det och jag har lyckats få några pass! I'm so lucky! :)

Hann träffa min ögonsten några timmar igår kväll, sen åkte han 4.30 imorse igen! Ingen risk att man tröttnar på varandra iaf! ;) Som tur är kommer han hem på lördag kväll igen! Längtar redan!

Nu är kaffet klart här, ska njuta och inte göra speciellt mycket fram tills kl 16, då äre dags för jobb! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

joo du vet när hon skriver en låt till melodifestivalen å så är de kalrt att han vill göra skiva å då säker han ska va köra på de å då säger hon Rocka röven av dom å så slår dom "give me 5" å sen slår hon honom i ansiktet de e så sinne sykt kult skrattar nu när ja skriver de ahhaha=)

Anonym sa...

Tyvärr så finns de inte på youtube har redan tittat thhihi men de så skoj så längtar till du kommer hit så vi kan skratta ihop thihih...<3

Anonym sa...

ja och jag längtar efter louise saknar henne jätte mycket.

Alexandra sa...

gott med juliablogg. det gillerviiiii! hur går det med jobbsökandet i norge förresten? hoppas allt är bra? pussinuss