07 juli, 2009

Hädanäftej kan ni kalla mej Schid, Eldens häjje!

(citerat världens bästa film; Ice Age!)

Nåja. Lite update; Serveringen gick galant och det var riktigt roligt! Blev dock 11 timmars jobb, så jag var rätt knäckt på söndagen! Men det var det värt! :) Fast det är bara att fortsätta på det spåret nu, det vakas jobb i 3 veckor framöver, everyday! Känns nog gott när lönen dimper in så småningom... :)

Mitt nya liv;
1. Gå upp tidigt på morgonen, läsa bok, åka till jobbet på em!
2. Gå ut och gå med älsk på vår alldeles lagom långa promenad-slinga! :)
3. Inte bryta min nyttiga trend (både för kropp & själ!)

Så i slutet av veckan dimper nog dessa tre böcker in; (+ några till!)
Presidentens Val - Anne Holt
Fladdermusmannen - Jo Nesbø
I en annan del av Bromma - Martina Haag

Louise och jag ska ha bok-race. Så nu gäller det att läsa och diskutera! FUNNY FUNNY! Nu kanske min glöd kommer tillbaks trots allt!! ;) 2 nya författare; Holt & Nesbø. Martina Haag tog vi mest för att hon är bäst & för att vi ännu inte läst hennes sista! Jag väntar med spännning! ;)

Inga kommentarer: