08 maj, 2009

Updates... :)

Nu är photoshop äntligen hemklickat, och dimper snart ner i min brevlåda! Jag är väldigt laglig måste jag säga! :) Har blivit så inspirerad genom kursen, men har inte kunnat pyssla med bilder hemma.... Nu ska det bli ändring på det minsann! :) Inte för att resultatet kommer bli så galet bra, men det är roligt.. och jag behöver träning! ;)

I helgen är det konfirmation för J, hoppas korten blir bättre med D80:n är min gamla kamera, det har ju varit omöjligt att få till fina kort i kyrkor förut! Det brukar vara så märkligt ljus! Vi får se hur det går! :) J ska ju fotas ute med, i solen hoppas vi! :)


Sitter och väntar på svar från min kära chef. Antingen ska jag jobba 12-17 åt henne, eller så blir det kvällen som det var sagt från början.. Sak samma egenligen; men bra att veta ifall det är dags att hoppa in i duschen! ;P

Fick svar nu; det blir dagspasset, bäst att kasta sig i duschen!
See ya! :)

1 kommentar:

Alexandra sa...

Vad fick du betala för PS?