25 maj, 2009

Hello again...

Detta har hänt sen sist;
  • Jag har fyllt 20! Yey!
  • Alexandra (som jag snart inte pratat med på ett år!) ringde och grattade mig från USA! Sweetie!
  • Majsan och Louise kom och våldgästade mig med glasskalas! <3
  • Jag har jobbat gärnet hela veckan! Great!
  • Jag har startat larmet på jobbet! En härlig upplevelse!
  • Jag har myst med mina tjejer som var hemma en snabbis! <3
  • Mina girls flyttar föresten just nu, till en lite mindre lägenhet i Oslo. Och Spogg kmr snart hem!
  • Jag har vart på kusten med älsk, Elin och Per. Mys!!
  • Älsk har fått jobb i Oslo igen, lovely för honom! Jobb växer ju inte på träd these days!
  • Jag har precis kokat kaffe - och tänkter gå ut på trappen och njuta av solen, för idag är jag ledig!! Bäst att njuta innan det riktiga sommarschemat börjar! Puh!!

SO LONG! :)

1 kommentar:

louise sa...

älskade älskade älskling du borde vara mycket närmre mig varje dag. nära är du ju alltid såklart men duvet lixom bo på samma ort åtminstonne!!! lova att det händer iaf när vi har barn!!!!!!!!!!!