20 april, 2009

this is just a few words that i wrote...

  • Måndagar är alltid ovissa; förra veckan stod jag med ett tomt schema.. men det slutade med att jag jobbade tis-fre! :) Blev ganska många timmar tillslut! Hur bra som helst för alla timmarna hamnar på löningen som kommer snaaart!
  • Idag blir det jobb på Gruppboendet, 15-21.
  • Imorgon startar en kurs i bildredigering, hoppas den är något att ha! Jag och Elin har iaf anmält oss.. och hoppas på att gå därifrån lite klokare!
  • Onsdag; Jobb på Gruppboendet 15-21.
  • Torsdag; älsklingen kommer hem och helgen ser ut att bli väldigt lugn. Men sånt vet man ju aldrig, speciellt inte på en måndag! Sånt kan ändra sig oerhört snabbt! :)
  • Nu ska jag ut och borsta vår Scottis, han fäller och ser ut som.. jaa, jag vet inte vad!
  • Därefter kaffe och några avsnitt SATC såhär på morgonkvisten kanske!

So long <3

Inga kommentarer: