14 april, 2009

Min helg i bilder

Lite bilder från helgen!
Enjoy!

Pappsen och Linus posar efter biltvätten!


Jag passade på att fota fåren! Snälla modeller! ;)

Linus och Tikka busar!
Hittade några söta Tussilago ^^

Efter biltvätten blev det lerdyvsskjutning för grabbarna grus..
Jag passade på att lära mig kameran lite bättre!



Älsklingen skjuter så det ryker!

Brorsan likaså! ;)


Pappa ville absolut inte vara sämre!!




Ett av fåren kände också för att vara med på ett hörn, ligger en lerduva strax framför ulltussen där! Undrar vad hon tänker... ;P

3 kommentarer:

Laajnus sa...

Niiice älskling :) Vi ser riktigt macho ut där jag och Hasse. Tycker vi ska införa biltvätt och lerduveskytte varannan vecka under sommarhalvåret, trevligt värre de ;P Love U. Pusss

Julia sa...

Selfclear honey! ;) Du bakom the gun, och jag bakom kameran så ska vi nog kunna ordna det! ;)
LOVE U TOOOOO! :) <3
Puss

Alexandra sa...

Åh vad kul det är med blogginlägg som har bilder hihi