28 juli, 2008

The truth is that i love you

Exakt 27 dagar kvar tills jag kan skriva att jag är Oslobo. Tills dess har jag massa jobb kvar på Statoil, njuta av att bo hemma, umgås så mycket jag bara kan med min älskling och självklart njuta av sommaren.
Det går så fort, snart sitter vi där inlindade i filtar i en lägenhet mitt i Oslo, mitt i vintern! Usch, sånt ska man inte tänka på nu.
Istället ska jag packa min badväska, gå ca 100 meter och lägga mig på bryggan. Massa sol och bad, och kanske en åktur på wakeboarden! (Tog ett varv på sjön igår, härligt!)

Kommer sakna Djupviken ngt otroligt, that's for sure..



2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi snart snart snart :) och hem kommer du ju komma ibland iaf :) sötnoooos!!! <3<3<3<3

Anonym sa...

Ja, det är ju en himla tur det! ; P hihi, kommer bli galet roligt! :D <3<3<3