29 juli, 2008

Arga Lappen

Jag måste bara tipsa alla om Arga Lappen!
(http://www.argalappen.se/). Här finns massa roligheter. Folk som tagit kort på arga lappar som kan hittas i alla små vrår! Här är ett litet smakprov på vad som kan stå på en sådan lapp, om man tillexempel har blivit bestulen på sin cykelventil!

"...Må helvetes eldar pina din kropp. Jag ska kidnappa din förstfödde, lägga brödsmulor i dina sängkläder och bränna din brevlåda. Ditt liv kommer att präglas av evig motvind och härsken mjölk och försenade bussar.."

Så hörrni, låt bli dom där ventilerna, det kan ju inte vara värt det?! :)
Undrar vem som skrivit denna lapp! Hihi, :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

eftersom min förra kommentar inte tycktes dyka upp så kan jag citera lite kort vad jag ville säga med den; HAHAHAHAHA EN SÅN TYPISK JULIA SIDA!!!! ;) :P <3

Anonym sa...

hihi, vilken fullträff då! ;P hihi! : )