18 augusti, 2009

Julia på skjutbanan!!

Nu kanske ni tror att jag har fått en överdos av jakt och skytte och blivit alldeles koko & därför börjat jaga - och så skulle det mycket väl kunna vara - men ni kan vara alldeles lugna!! JAG har inte börjat jaga! Alla runt omkring mig är alldeles jakttokiga - men jag är stark & klarar mig ändå! (antagligen bara för att jag får fri tillgång till älgköttet! Annars hade jag kanske jagat jag med!) Hur som helst så lekte jag bara fotograf när "lille"bror tränade! Och de va riktigt skojsigt minsann! ;) För det första så är han alldeles galet duktig, så det är himla roligt att se på. Och för det andra så var det superkul att fota! Se bara hur coolt det ryker ur geväret när skotten avfyrats! ;) Oj oj oj! :)

:)

Skulle ni nu av någon anledning känna att ni vill ha lite mer jakt i er vardag,
kika då in på min andra hälfts blogg. Japps, så sant så sant. Han har en blogg. ♥

Inga kommentarer: