15 november, 2008

Jens of Sweden & Miss Sixty

Har lyckats få igång min gamla mp3 hær at work. Min lilla Jens of Sweden. Den var visst full med bra musik som jag inte lyssnat på, på evigheter! Gott gott! Så nu får Miss Sixty & alla kunder høra underbar musik hela dan! Yes! :)

Idag ær sista dagen butiken har øppet, sen ska det stængas æven hær. Dærfør ska jag idag køpa mina nya favoritjeans, behøver verkligen ett par såna! Egentligen skulle jag køpa flera stycken nær man væl har chansen till såna kanonpris! Men det får ræcka med ett par nu, jag ær ju før sjutton arbetsløs om två veckor...

Så från och med nu kan vi væl sæga att jag ær øppen før eventuella jobbførslag, :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Aha, den kommer jag ihåg :) Vad var det för några guldkorn du hittade på den då?

Anonym sa...

Saknar min gamla jens of sweden mp3. Skulle vart kul att få den att funka och kolla vad jag har för gammalt musik där.

Allt bra med dig?

MVH Helena

Elin Isacsson Schiller sa...

Haha, jaaa, din gamle Jens! Den kommer vi ihåg. ^^ Jag hörde Creed, one last breath, häromdan. Guuuuud villka flashbacks! Du, jag, högstadiet och vår musik. Hörde även white snakes, when the children cry. Gosh!

Saknar dig mitt grässtrå!! Pussss!!

Anonym sa...

Har ett fint jobb till dig. min bil behöver tvättas och bytas olja på;) jag bjuder på kaffe som lön! haha.
Tack för smörgåsförslagen föressten:D