10 augusti, 2009

And here we goo!!

Pussade älsklingen hejdå vid 4.00. Fortsatte sova gott. Vaknade 8.00 av en enveten fluga. Rosenrasande Julia. Letade efter flugsmällan. Hittade den tillslut ovanför köksskåpen. Slog ihäl flugan, hårt! Sov skönt & alldeles tyst några timmar till. En alldeles ledig dag framför mig! "Morgonkaffe" kl 13 med Elin på IT. Åkte med Emma till Åmål. Handlade nya kuddar på jysk. Åkte hem. 20 minuters stresstalk med Louise. Varför bor mina käraste i Norge? Middag med mor & far. Planerar morgondagen. Letar upp Mari Jungstedts andra bok. Gör en kopp te. Myser bland nya kuddar och filtar. Ska inte röra mig på hela kvällen. JAG ÄR LEDIG ! :D

2 kommentarer:

Emma sa...

Tack själv gummsan. Mycket trevligt :)

Elin Isacsson Schiller sa...

Haha! Där fick den jävla flugan så han teg! Good work 7ulia! Skrattade högt när jag läse det! ;)

Puss <3