17 februari, 2009

Take your time, but don’t be too late

Har pratat med studievägledare och läst om utbildningar hela förmiddagen känns det som. Vet inte om jag är så mycket klokare men... Får lista upp allt jag kan tänka mig, och börja stryka det jag vill minst. Så får vi se vart jag hamnar. Och så är det ju matten, puh. Jag måste klura ut vad jag vill.... :S

Nu är hemsidan uppdaterad igen, lite iaf. Mer kommer. Ska spendera dagen med att leta upp bilder på gamla datorn och lägga in. Och fixa&trixa lite! :) På onsdag blir det årsmöte på Rosell med gymnastikklubben, har förresten lovat att hjälpa till med barngrupperna igen! Kan inte låta bli! :)


Klicka på bilden så kommer ni till BGK's sida! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaa de har jag bokar in..:D:D Hihi..:D Åhh Hemsidan.. Gumman jag kan bara säga att DU ÄR GRYM..:D:D Miss you sweetie..:D Pusssss

Alexandra sa...

Skall du vara med och ha gympa med min lillebror då eller vad blir det för ålder? :)