20 januari, 2009

Skräddare & favoritplagg :)

Lyckades ju göra hål på mina favvojeans, så nu har dom vart hos skräddaren! Ska bege mig dit nu på momangen och hämta dom, perfekt när man börjar få lite kontakter - special price hos skräddaren (var han som fixade Miss60's kläder!) :) Kanoon these days! :)

Och så FINALLY Alexandra; här kommer en bild på min jacka! Bättre sent än aldrig, right!? Börjar allt sakna M&N's kläder. Typiskt att man ska behöva åka till Köpenhamn för att få tag på märket nu! Glad för jackan iaf, det är min bästa vän!! :)



3 kommentarer:

Alexandra sa...

Åh vad snygg! Kan vi inte få se den på också? :D Haha guuuuuuuuuuuuud vad jobbig jag får lov att vara^^

Julia sa...

Mja, jooo.. Har inget kort när den är på tror jag. Men ska väl försöka ordna detta för din skull!!! :)
Puss & Kläm

Anonym sa...

haha..jag kan starta M&N butik...har ju så sjuuukt mycket kläder därifrån så det skulle nog gå fint..;)